58 users responded in this post

Subscribe to this post comment rss or trackback url
User Gravatar
verne said in August 3rd, 2009 at 10:44 pm

Florine , stai in banca ta , eu am sa te citesc chiar daca o sa scrii cum ”prinzi tu fluturi pe campii” nu iti face griji segmentul tau e bine delimitat in zona blogeristica (ce cuvinte am folosit)!!!!

User Gravatar
Eugen said in August 3rd, 2009 at 10:49 pm

Of, of, la ***(cuvant cenzurat) cu orgoliul vostru bombastic!

Probabil ca nu sunt cel mai obiectiv om in situatia data ca fost administrator si ca prieten al lui Jack cel ce-a emis adevarul ce, se pare, te-a deranjat asa de mult pe tine, dar hai o luam incet, batraneste.

Ca orice site de pe internetul asta mare ftw.ro nu trebuie sa ia in considerare numai feedback-ul pozitiv, numai bataile amicale pe spate ci si injuraturile, adevarurile spuse asa, intr-un puseu de sinceritate. Personal, nu cred ca e nimic in neregula ca acel comentariu a fost mentionat de contul oficial de twitter al FTW. Mi se pare normal sa isi asume si criticile, chiar daca nu intotdeauna sunt exprimate intr-un limbaj general acceptat.

Trebusoara asta a fost inteleasa foarte bine de Sadak care, dupa cate stiu, este unul dintre moderatori. Hmm, el e un copil, a fost mereu mai implicat decat tine in proiect, tu ce esti asa de scortos, ma rog?!

Apoi, atitudinea ta “Sa vina ala mare sa isi ceara scuze si sa imi dea mie socoteala!” mi se pare extrem de ciudata si, sper sa nu fiu inteles gresit, comunista. In momentul in care nu mai esti multumit de un site, indiferent ce rank nemaipomenit ai pe acolo, iti iei frumusel talpasita si iti vezi de ale tale. Asa de simplu! FTW nu a sucombat cand am plecat eu, nu va disparea sau iti va simti lipsa nici tie prea mult.

Asa ca, relax, mai gandeste-te cine are cel mai mult de pierdut din povestea asta – tu ca nu mai cei cativa unici in plus sau FTW ca nu iti mai propui tu articole, si abia apoi incepe cu articole de genul acesta.

Hai, seara faina, bafta in toate cele!

User Gravatar
Gabi said in August 3rd, 2009 at 10:55 pm

Stii care e problema, Florine? Acei putini oameni cu bun simt nu umbla in gasca.

User Gravatar
raluxa said in August 3rd, 2009 at 11:21 pm

[ Eugen: perfect adevarat, nici eu n-as fi putut sa o spun mai bine. Se cunoaste experienta de admin care a avut de-a face cu userii de pe blogoree. Am multe de invatat de la tine, asa ca te paste o bere cat de curand! ]

Revenind. Florin, nu inteleg ce anume te determina sa ne faci pe toti nesimtiti. Da, cam asta e mesajul pe care il percep eu, ca adminul – adica eu, moderatorii, contul oficial de twitter al ftwro si in general orice user de pe ftw.ro care nu ia atitudine ca tine e lipsit de bun simt. Nu te supara, dar o sa te intreb o chestie care mi-a fost adresata pe la inceputurile calatoriei mele blogosferice, si nu vreau sa o percepi ca pe o impertinenta, ci sa incerci sa te gandesti la raspuns, la fel de onest cum am facut-o si eu pe atunci:
Cine esti tu? Cine esti tu, Florin Puscas, sa pretinzi scuze oficiale de la Bobby pentru un RT al contului de ftwro dupa un update pe care eu l-am dat? In conditiile in care in acele comentarii i se explicase frumos bloggerului ca greseste, deci aveai ce citi si pe langa afirmatia aia care te-a deranjat atat? Cine esti tu, sa infierezi atat feedbackul, comunicarea, criticile, impertinentele – se pare ca e un cuvant specific blogului tau – oamenilor care muncesc in spatele ftw.ro?

Personal imi pare rau ca nu iti place siteul dar nu am cum sa iti contest alegerea, e a ta si probabil nu esti singurul dezertor. Totusi, sesizez o mica – mare ipocrizie in tonul articolului tau. Spune-mi, Florin Puscas, daca mai tii minte pe vremea blogooree.ro cate mesaje dadeai pe twitter cerand voturi pentru acel banner saptamanal si cat l-ai regretat atunci cand a disparut concursul! Acum intreaba-te, daca inca se mai tinea respectiva premiere saptamanala iar tu erai pe podium, mai luai atata atitudine pentru un RT de twitter? Ftw.ro este continuarea fireasca a blogoree.ro iar daca tu stai sa le separi atat de mult in defavoarea produsului nou, ftw nu a pierdut un utilizator ci potential carcotas, un nostalgic al blogoree, incapabil sa treaca peste diferentele de fond dintre cele doua siteuri!

User Gravatar
cristian voiculescu said in August 3rd, 2009 at 11:27 pm

Florine, zi ce ai de zis cu cuvintele tale ca e obositor sa dai click pe atatea linkuri.
e nasol ca baietii aia nu isi dau seama ce zic dar n-are rost sa iti faci sange rau. it’s just a website!

User Gravatar
raluxa said in August 3rd, 2009 at 11:34 pm

Cristian, e un loc din care ti-au venit si tie unici, comentarii, feedback, promovare… o, da, it’s just a website, like any other website…

User Gravatar
cristian voiculescu said in August 3rd, 2009 at 11:36 pm

@raluxa, nu poti sa nu ii dai dreptate putin lui florin. cum ar fi daca te-ai duce intr-un magazin in care iti faci cumparaturile frecvent iar seful de magazin sa zica de toti cumparatorii lor ca sunt niste “putzoi”.
buna apararea ta but not a good PR move! ftw e mare pentru ca a creat o comunitate, comunitate din care fac parte oameni ca florin. asemenea bobby voicu. el e mare in online pentru ca are “cumparatori”. Daca cumparatorii se simt jigniti, nu e de bine.
oricum, felicitari pentru rt cu articolul lui florin. asta da miscare buna!

User Gravatar
cristian voiculescu said in August 3rd, 2009 at 11:42 pm

@raluxa, nu o lua personal! e doar feedback :)
daca e mai mult decat un website, ii va pasa de un membru suparat.justificat sau nu, clientul nostru e stapanul nostru.
hai sa ingropam securea razboiului ca e mult zgomot pentru nimic. florin exagereaza, ftw raspunde cam imatur (no offence). Asta nu inseamna ca florin nu scrie bine sau ca ftw nu e un instrument util pentru comentarii, feedback si promovare (care sunt evident apreciate :) )

User Gravatar
Florin Puşcaş said in August 3rd, 2009 at 11:47 pm

@verne Multumesc pentru lectura. Datorita celor ca tine pot sa stau in banca mea si in acelasi timp sa fiu multumit! :-)

@Eugen Am ajuns sa cred ca era mai bine “pe vremea ta”. :lol:
Cum spuneam, daca ala e feedback atunci lumea are un fel tare ciudat de a intelege termenul. Gandeste-te, treaba era ca si cum eu as zice pe twitter: wordpress.ro.im e un blog varza cu un autor prost. Tu ai veni si ai da RT la asa ceva? E absurd!
Eu mi-am permis sa iau atitudine in numele celor care folosesc ftw.ro. Nu e posibil sa jignesti oamenii in felul asta. Ok, prietenul ala al tau Jack sau cum l-o fi chemand, are o parere. E treaba lui, mie mi se pare o parere proasta si de prost gust. Dar cum sa dai RT cu chestia aia. E pur si simplu o jignire! Pana la urma site-ul ftw.ro e egal cu 0 fara userii de acolo. Depinde de ei. Nu poti sa ii jignesti chiar asa.
Decizia de a nu mai posta acolo nu am facut-o publica pentru a arata cat sunt eu de suparat. Pur si simplu am avut ceva de zis si am zis-o. Imi sustin afirmatiile.
Nu solicit scuzele lui Bobby Voicu. Imi doream doar o lamurire. El e de acord cu treaba asta. El asa vede ca se face o afacere? Pt ca pana la urma ftw.ro e o afacere care depinde de clientii ei (userii).
Eu ma lipsesc de unicii aia. Asta e, si asa cu incerc sa bat recorduri in materie de trafic. Ceea ce scriu si felul in care scriu cred ca dovedeste chestia asta.
Numai bine si tie! Spor! Ms pt interventie!

@Gabi Asta sustineam si eu de multe ori. Daca oamenii de calitate ar fi mai uniti, multe lucruri s-ar schimba in bine.

@Raluxa Nu v-am facut nesimtiti. Daca am facut pe cineva nesimtiti acela e numai cel care a lasat comentariul ala despre userii ftw.ro. In rest nu v-am acuzat decat de lipsa porfesionalismului.
Partea cu scuzele de la Bobby cred ca am lamurit-o. Nu asta doream. Poate doream scuze de la persoana care a dat RT de pe contul ftwro.
Repet, nimeni nu i-a explicat tipului aluia ca greseste. Singurul care i-a raspuns a fost posesorul blogului. Daca voi ati mai vb ceva in privat asta nu s-a mai vazut.
Eu sunt un simplu utilizator de ftw.ro. Insa fara utilizatorii ca mine, site-ul ala nu ar exista. Puteti voi sa munciti cat vreti daca oamenii nu mai sunt interesati. Pe voi se pare ca nu va intereseaza oamenii ci site-ul in sine. Asta o sa se vada.
Daca ma banuiesti ca as fi avut o atitudine diferita daca premiul ar mai exista, atunci ma jignesti. Da, mi-ar fi placut sa ramana, insa atunci cand am ceva de zis, zic indiferent de circumstante. Nu vad unde e ipocrizia…
Asta ma enerveaza in blogosfera. Trebuie sa fii cineva ca sa poti ridica o problema. CIne sunt eu? Sunt un utilizator. Intamplarea face sa fiu utilizatorul cu rank-ul cel mai bun. Nu asta conteaza. Conteaza ca ftw.ro nu mai este al oamenilor, al bloggerilor de rand, ci devine mai mult al vostru, al administratorilor. Sa fie locul vostru de joaca atunci! Enjoy!

@Cristi Mi s-a parut mai usor cu link-uri. Ar fi iesit un articol prea lung. Si asa e lung si pacatosii astia de internauti nu citesc. :-D
Eu am atras atentia asupra unei probleme. Fiind un loc care depinde de contributia utilizatorilor, si nu un blog personal, mi se pare normal ca oamenii sa fie respectati.

User Gravatar
Eugen said in August 4th, 2009 at 12:01 am

Daca tu zici asa ceva despre mine si, mai ales, daca imi pun capul cu tine, ai face bine sa te gandesti daca ai backup la blog. Nu de alta, dar s-ar putea sa ramai fara el, doar asa, pentru ca pot. :) ) Serios vorbind, fiecare are dreptul la o parere, am invatat sa nu tin prea mult cont de parerile altora atata timp cat eu si “gasca” mea suntem multumiti de ceea ce facem.

Si, va rog, ma mai lasati ***(cuvant cenzurat) cu elitismul asta?! Fiecare se crede cel mai bun in lumea lui acolo. Da, mare parte a utilizatorilor FTW probabil ca sunt mediocri, se uita doar dupa voturi si incearca sa fraudeze cumva numarul ala nenorocit de voturi de parca in acel numar ar sta valoarea lor.

Nu te mai ataca inutil ci, mai bine, ai putea sa te gandesti cum ai putea tu contribui la FTW ca, pe viitor, cineva sa nu mai poata emite astfel de aprecieri.

“Vai, eu imi iau jucariile si plec pentru ca m-am simtit jignit nespus!” Stai acolo si lupta, daca ai ***(cuvant cenzurat)! De nu, te poti retrage in turnul tau de fildes, declama de acolo ca restul nu te merita si lasa-ne! Oricum nimanui nu ii va pasa de parerea ta.

User Gravatar
Eugen said in August 4th, 2009 at 12:03 am

Ah, si faza cu “nu imi pasa deloc ca nu mai exista banner, oricum nu mi l-am dorit niciodata!” sa o spui altcuiva, te rog, da? Amandoi stim ca e o minciunica!

User Gravatar
Florin Puşcaş said in August 4th, 2009 at 12:18 am

@Eugen Probabil ca a fost o perioada in care as fi fost dispus sa ajut la ftw.ro. Nimeni nu mi-a cerut ajutorul, asa ca nu-i nicio problema. Acum sunt oricum prea ocupat. Nu e treaba mea sa ma lupt pt ceva ce nu imi apartine. Daca tu zici ca nu ii pasa nimanui e parerea ta. Eu as sustine altceva, dar asta numai timpul o sa clarifice.
Nu am zis ca nu mi-am dorit bannerul. Doar ca nu mor de dorul lui. Mai mult de 5-6 unici pe zi oricum nu imi aducea. Imi place competitia si de asta mi-ar fi placut sa mai existe bannerul ala. Insa daca ala ar fi fost motiv de suparare, ma suparam mai devreme. :-)
Multumesc inca o data pt parere si te-as ruga ca pe viitor sa folosesti un limbaj mai “general acceptat” pe aici. :-) Multumesc!

User Gravatar
Bobby Voicu said in August 4th, 2009 at 12:19 am

Si eu vreau o reactie de la Bill Gates pentru problemele pe care mi le creaza Windows. Din pacate viata nu e asa de usoara.

Uite, reactia mea “oficiala”: iti multumesc pentru contributia anterioara pe blogoree.ro, imi pare bine ca am aflat ca prezenta banner-ului te motiva de fapt (uita-te la activitatea ulterioara si la permanenta cerere de banner – am vazut destui ipocriti ca sa recunosc unul), iti multumesc ca te-ai informat inainte de a scrie balariile din postul de mai sus. In plus, reactii de genul asta, cu “cereri publice” samd sunt penible si jenante. Daca aveai ceva de zis, imi trimiteai mie email.

Multumit? Nu imi plac ipocritii, am raspuns pentru ca m-a rugat Raluxa, care pare ca are impresia ca esti un om valoros (nu e parerea mea, dupa cum observi). Da, ftw.ro e un site facut de useri. Atat timp cat vor. Daca nu ar obtine ceva de-acolo, nu ar sta. Prin urmare, in cazul tau, chiar daca vrei sa revii pe FTW, nu mai ai cum. Pentru ca nu imi plac ipocritii si “victimele”. Si mai am inca un cont de administrator acolo. Promit sa nu iti simtim lipsa prea mult.

User Gravatar
Florin Puşcaş said in August 4th, 2009 at 12:29 am

@Bobby Voicu Nu stiu unde anume ai vazut tu diferenta aia intre activitatea de pe blogoree.ro si ftw.ro. Mi-am postat in continuare articolele acolo si din cand in cand si ale altora. Da, blogoree.ro era mai atractiv. Erau niste relatii mai stranse. Imi placea mai mult si de asta eram mai prezent acolo decat pe ftw.ro. Dar diferenta e foarte mica.
Ce sa zic… foarte frumoasa si reactia ta. Ma acuzi pe mine ca sunt ipocrit si ma banezi. Nu stiu care dintre noi e mai penibil. NU esti in masura sa emiti o judecata de valoare la adresa mea pentru ca nu ma cunosti.
Pana la urma care e problema si daca imi doream bannerul ala? Unde e incompatibilitatea intre ceea ce am scris aici si dorinta? De ce nu raspunzi la acuzele din articol fara sa inventezi mai stiu eu ce divagatii. Nu am acuzat pe nimeni ca nu mai e banner. Daca era sa o fac o faceam cu mult timp in urma. Dar nu inteleg de ce nu alegi tu sa fii mai “breaz” ca mine si sa raspunzi la subiect? Bine, rau, cum le-am formulat, sunt totusi niste chestii grave.
Spor la ce faci si numai bine!

User Gravatar
Sadak said in August 4th, 2009 at 12:56 am

Nu vreau să intru în polemici, Bobby a închis discuția, cred eu. Atât vreau să-ți spun: Te-ai atacat și da, ți-ai făcut singur rău pentru nimic. Pentru un tweet pe care-l puteai rata că erai plecat la piață sau pentru că pur și simplu nu îți sărea în ochi.

Apoi, feedbackul, în general, trebuie să fie negativ. Că dacă e pozitiv ai să crezi că ești Dumnezeu pe Pământ, și nu e așa. De aceea a fost dat RT de pe @ftwro. Pentru ca feedbackul (constructiv) se PROMOVEAZA, nu se mătură și se pune sub preș la ușă. Nu știu cine pierde în urma certurilor astea, dar mie când eram mic îmi spunea tata așa: când doi îți spun că ești beat, te duci și te culci. Atât am avut de zis.

User Gravatar
Florin Puşcaş said in August 4th, 2009 at 6:28 am

@Sadak Nu vad ce discutie a inchis Bobby Voicu. A inchis-o atacandu-ma pe mine personal fara sa raspunda problemei? Asta nu e rezolvare, e pur si simplu o miselie.
Eu las la latitudinea unor persoane obiective sa judece daca ala e feekback si daca merita promovat. Atat am avut de zis.
Si btw… eu nu am jignit pe nimeni asa cum faceti voi. Ca vad ca insistati sa ma jigniti in mod gratuit.

User Gravatar
Eugen said in August 4th, 2009 at 6:40 am

Florin, s-a incheiat totul pentru ca pur si simplu nu te mai poti plange de FTW. Ai fost banat, gata, s-a terminat, nu te mai poti intoarce.

Dar, ma rog, continua sa te simti nedreptatit, nu incerca sa vezi mai departe de ideile tale fixe si, in o luna, doua, mai scrie odata cat de naspa e FTW. Nu, nu sunt rautacios, asa se intampla de obicei si am speranta ca nici tu nu ma vei dezamagi.

Ah, imi pare rau ca limbajul meu ti se pare mai colorat, asta e, nu o sa ma schimb prea curand.

User Gravatar
santi said in August 4th, 2009 at 8:59 am

V-a pus Marele Han bete-n roate :) )

Florin, ai pus prea mult la inima si ai cam exagerat, parerea mea :)

User Gravatar
boghi said in August 4th, 2009 at 9:55 am

Of, cata patima in ambele “tabere”.
Florin, acel RT (am invatat un termen nou :) ) este mai mult o jignire decat un feedback, asta pentru ca cereai si opinia cititorilor tai in articol.
Eu te prefer blogger amator si nu pro, motiv pentru care sper sa nu-ti mai consumi energia cu astfel de dispute. Despre unii dintre oamenii cu care ai intrat in conflict (in partea de comentarii) am o parere buna, insa, o discutie in contradictoriu prin intermediul unor mesaje la un articol, nu prea are sanse la un deznodamant “linistit”.
Sa ne citim veseli si sanatosi!

User Gravatar
borg said in August 4th, 2009 at 10:04 am

nu am accesat linkurile, te cred pe cuvant ca a fost urat. incearca sa traiesti frumos.

User Gravatar
Florin Puşcaş said in August 4th, 2009 at 10:26 am

@Eugen Stai linisiti, nu o sa mai scriu pe tema asta. Contrar “crezului” general, nu am scris articolul asta din motive ascunse. Pur si simplu am zis tot aveam de zis.
Imi pare rau ca nimeni nu a fost in stare sa ma lamureasca civilizat ci s-au luat toti de bannerul ala, de parca cele scrise ar avea legatura cu el. In fine, asta e.
Limbajul folosit e la latitudinea ta. Eu cred ca e mai bine sa se foloseasca un limbaj decent, insa fiecare se ghideaza dupa propriile principii.
O zi buna stimabile!

@santi Da, am pus prea mult la inima si mi-am asumat prea repede rolul de “reprezentat” al userilor de pe ftw.ro. Insa unde am exagerat?

@boghi Si eu aveam o parere buna despre multi oameni. E clar insa ca e o mare diferenta intre competenta intr-un domeniu (pe care oamenii evident o au) si caracterul, itegritatea si moralitatea.
Eu raman “in banca mea”. Doar ca exista lucruri care trebuie spune chiar daca deranjeaza si atunci cand sunt spune civilizat si intr-o oarecare masura argumentate.
Sa citim zic si eu! :-)

@borg Multumesc pentru incredere! Incerc saq traiesc frumos…
De altfel, nu cred ca mi-am incalcat deloc princiile prin articolul asta. Mizeriile trebuie blamate…
Dar, pana la urma o sa revin la normal si o sa promovez doar binele. Raul se propaga singur… vorba cuiva… :-)

User Gravatar
alphadog said in August 4th, 2009 at 11:19 am

Adevăr canin 1: Who gives a fuck?

User Gravatar
alphadog said in August 4th, 2009 at 11:20 am

!!!

User Gravatar
Florin Puşcaş said in August 4th, 2009 at 2:59 pm

@alphadog Mi-a pasat mie de o jignire si uite unde am ajuns. :lol: Ma mananca astia de viu. :lol:

User Gravatar
aprozarnet said in August 4th, 2009 at 3:55 pm

citind si io de treaba asta numai pt ca il am in blogrooll pe florin si fiind si inceputu articolului scris intr-o maniera obiectiva…l-am citit pana la capat, inclusiv si cu multe din comentarii.

asa incat dupa comenturi de-ale lui eugen, raluxa si inca cativa, ajunsesem sa le dau dreptate lor in faptu ca nu s-a promovat ceva “mizerabil” cat s-a scos la lumina si nu ascuns…sa se lamureasca corect, atingand pe mai multi…care ar putea sa dea si ei o replica…in lamurirea problemei pe termen mai lung si posibil nepermiterea astfel de atacuri din nou imediat:) -

insa dupa aia cand a venit Boby Voicu(pe care pana acuma cand l-am mai auzit, de putine ori ca nu-l urmaresc, mi s-a parut in mare, obiectiv)…s-a comportat ca …o adolescenta iritata:) imatur rau, a stricat munca celorlalti care adusesera oarece argumente valabile pana atunci si la care am stat si plecat urechea :)

User Gravatar
Florin Puşcaş said in August 4th, 2009 at 4:00 pm

@aprozarnet Hai sa las de la mine si sa admit ca s-a prezentat o parere. Insa nu se poate doar sa prezinti o asemenea parere fara sa o combati. Ei au sustinut ca l-au contrazis pe tipul ala, insa nu a facut-o nimeni. Din asta se deduce logic faptul ca sunt de acord cu idiotenia spusa in acel comentariu.
Cat depsre Bobby Voicu… Treaba e simpla. Oamenii, atunci cand au parte de succes si recunostere intr-un anumit domeniu, ajung sa se creada experti universali. Brusc li se pare ca sunt deasupra tuturor si au dreptate in tot ceea ce zic…

User Gravatar
aprozarnet said in August 4th, 2009 at 4:12 pm

pai ei au adus in lumina…neintervenind cred poate sa fie de fapt obiectiv- neinfluentand felul in care s-ar fi repliat, deci conducand astfel “mersul”…si nemaifiind astfel asa liber; dreptul la replica fiind in totalitate din initiativa cui s-ar fi sesizat si care i-ar fi apartinut la fel:)

intr-o masura te-ai sesizat tu:), si la fel intr-o masura ai dat tu replica…si cel utin pe viitorul apropiat e lamurita problema asta:), incat sa se trezeasca maine, poaimaine din nou cineva si sa reia acelasi atac…ca atunci chiar nu l-ar mai baga cineva in seama, n-ar mai avea fond cand deja a fost…si deci n-ar mai conta nici chiar dc ar avea vizilibate:)..degeaba

ps: cel putin in viitorul apropiat repet:)

User Gravatar
santi said in August 4th, 2009 at 4:12 pm

Pai ai exagerat tocmai pentru ca ti-a pasat. Vorba lui alphadog: “Who gives a fuck?”

Cel mai bine iti cresti blog-ul “the old way”: scrii articole, citesti si comentezi blog-uri care-ti par interesante, si ai mai multe sanse sa castigi cititori relevanti pentru tine, si cel mai mult, sa nu uiti de unde ai plecat. Extrem de important. Majoritatea uita ;)

User Gravatar
Catalin said in August 4th, 2009 at 6:10 pm

Florin, eu cred ca asta se intampla atunci cand te implici prea mult intr-o comunitate. Eu intotdeauna m-am ghidat dupa ideea “hoping for the best but expecting the worst” pentru ca, pana la urma, traim intr-o lume impertinenta si nu e bine sa-ti setezi asteptari prea mari de la altii.
Oricum, e pacat ca FTW este considerata drept o comunitate formata din admini si o mana de putzoi…
Raman la ideea ca cel mai bine e sa scrii pentru tine si atat (daca te numesti blogger); chestia cu pro-blogger e mai mult un concept cu circuit inchis pentru ca notiunea de valoare este mult prea relativa si subiectiva ca sa conteze.

Nu cred ca merita sa te consumi pe tema asta. Sunt multe de spus legat de subiect, insa cred ca ce am vrut sa zic se intelege… ma opresc aici.

User Gravatar
alphadog said in August 4th, 2009 at 6:42 pm

@Florin – De parcă jignirea ar fi fost emisă de vreo persoană care însemna ceva pentru tine! Dacă ne-am supăra de fiecare dată cînd unu’ sau altu’ îşi dă cu părerea sau cu lătura despre ceva/cineva, cred că ne-ar exploda rînza-n noi pînă la 30 de ani.
Aşa că relaxează-te! E vară, gagicile au fuste scurte şi nu poartă sutien.
:-D

User Gravatar
Florin Puşcaş said in August 4th, 2009 at 7:12 pm

@aprozarnet Totusi nu se face asa ceva. Nu arunci pur si simplu o asemenea chestie ca sa o combata altii. Ei ar trebui sa isi sustina utilizatorii, sa ii aprecieze. Daca pe tine te-ar insulta cineva ce ai face? Te-ai lauda cu asta si ai lasa la latitudinea altora sa dezbata?
Da, ar fi putut iesi bine, daca pe langa ceea ce s-a facut, s-ar fi exprimat si dezacordul in legatura cu respectivul comentariu.

@santi Uneori imi pasa… Nu pot sa fiu indiferent si daca asta e gresit, inseamna ca lumea asta e total pe dos.
Vrei sa zici ca nu e bine sa iti promovezi blogul pe ftw.ro sau la ce te referi cand vorbesti de cresterea blogului?

@Catalin Fiind intru totul de acord cu tine, nici nu prea am ce sa iti raspund. :-D Eu deja scriu pentru mine si pentru oamenii care apreciaza munca mea…

@alphadog Mda… probabil ca nu ajungi bine daca ii bagi in seama pe toti. :-)
Cat despre gagici… sa umble cum vor ele. Eu am nevasta acasa. :-P

User Gravatar
raluxa said in August 4th, 2009 at 8:17 pm

Pentru a suta mia oara: NU a aruncat nimeni cu jigniri in utilizatorii FTW! NU mai incerca sa distorsionezi realitatea in favoarea argumentelor tale, doar ca sa ai si tu dreptate pe undeva prin articolul asta! Am inteles, ai plecat de pe FTW, ti s-a explicat frumos de mine, Eugen si Bobby ca NU era nimic jignitor in demersul respectiv, era pur si simplu un tweet de informare, tonul era evident ironic dar n-ai inteles tu asta! Ti-ai primit reactia, acum nu incerca sa mai defaimezi administrarea FTW dincolo de orice standarde ale “pertinentei” insistand ca ne-am jignit noi utilizatorii!

User Gravatar
Florin Puşcaş said in August 4th, 2009 at 8:25 pm

@raluxa Cum ziceam, sa judece altii daca un asemenea comentariu, dat mai departe de voi fara combatere, este sau nu este o jignire!
Explicat frumos? Da, mai ales dejectiile lui Bobby…

User Gravatar
varza said in August 5th, 2009 at 1:02 am

Eu cand va zic ca twitterul e nashpa… nu ma credeti.
Uite ce se intampla din cauza lui? :D
Ca sa nu mai zic ca era sa fac infarct domle cand vazui linkul catre comentariu :d
Ca a aparut comentariu meu :) ) Si am zis ca ma barfiti si eu nu stiu :D

Florine, nashpa ca ti-ai pierdut serviciu. Imi pare rau, pe bune.
Hai ca eu am insomnie…

User Gravatar
Florin Puşcaş said in August 5th, 2009 at 1:26 am

@varza Comentariul tau a aparut dupa ce am adaugat eu link-ul. :-D
Las’ ca-mi gasesc eu altceva…. sper. :-)
Nb!

User Gravatar

[...] pare de “promovarea” comentariului pe contul de twitter al FTW, Florin Puşcaş a scris încă un articol despre FTW şi, ca analogie, a făcut următorul comentariu: Gandeste-te, treaba era ca si cum eu as zice pe [...]

User Gravatar
Cristi said in August 5th, 2009 at 4:46 pm

Mult zumzet pentru nimic. Cu asta am ramas dupa ce am citit tot.

Fara spuparare, dar se aplica vorba cu “Daca taceai filozof ramaneai” pentru ca la cum vad eu situatia doar tu ai de pierdut. Nu sunt nici de acord cu modul in care ti s-a raspuns, dar nu stiu cat te incalzeste asta ca poate eu nu mai ajung prea tarziu pe aici (spun asta pentru ca acum am ajuns aici de pe ftw.ro :) si ca sa intaresc ce ai zis mai sus. poate ca o sa raman)

User Gravatar
Florin Puşcaş said in August 5th, 2009 at 5:14 pm

@Cristi Eu nu am nimic de pierdut. :-) Nu ma incearca niciun regret referitor la ftw.ro si imposibilitatea de a mai posta sau vota acolo. In schimb sunt multumit ca am putut sa spun unui lucru pe nume. Evident ca se pot gasi lacune si in rationamentul meu, insa mi-am afirmat pozitia si mi-o mentin. :-)
In contextul asta, “filozof” e egal cu “luat de fraier”…

User Gravatar
cby said in August 5th, 2009 at 6:07 pm

FTW-ul ca si ZE LIST-ul sunt niste unelte ale orgoliului nostru. Daca am incerca sa scriem mai bine, asa cum faci tu de exemplu, in loc sa scriem pentru rank, top, etc. viata ar fi mai frumoasa. Dar si concurenta este in legile firii. Sau nu?…

User Gravatar
Gabi said in August 5th, 2009 at 9:55 pm

Hahaaahaaa “era pur si simplu un tweet de informare”.

Dragi utilizatori, va informam prin prezenta ca sunteti cu totii niste putzoi. Da, ati inteles bine, putzoi. Iar doamnele si domnisoarele, niste putze. Voi si organul – sunteti una – intr-o perfecta si inefabila comuniune.

Am inteles corect acuma?

Florine, cum de nu te-ai prins pana acum, ce naiba?

Decat sa fac parte din asa blegosfera, prefer sa fiu in continuare blogger(ita) autista. Eu si cu lumea mea suntem in pace. Si e bine :-D

User Gravatar
FTW versus Florin Puscas sau invers | chestiuni.info said in August 5th, 2009 at 11:52 pm

[...] probabil prin Germania nu prin Balcania noastră dâmboviţeano-timişoreano-pontică. În schimb iată ce tărăşenie a ieşit din toată treaba asta. Citiţi comentarile că acolo e distracţia [...]

User Gravatar
colaholicu said in August 6th, 2009 at 8:19 am

hopa, mi-a luat ceva sa citesc toate comentariile. cred ca problema se putea rezolva cu mai putin tam-tam si mai discret. fara posturi pe bloguri (cu toate ca de obicei, astea la nervi atrag multi oameni :D ).
totusi, ftw.ro este doar un website, un spatiu virtual, o comunitate care iti mai aduce cititori. nu cred ca faptul ca-i ai de acolo sau nu iti aduce 700E asa cum o face un job, asa ca de ce sa-ti faci sange rau? beneficii vs. impedimente. it’s easy.

User Gravatar
Corneliu said in August 6th, 2009 at 11:12 am

Fiecare isi apara propriul set de valori, nu pentru ca ar fi neaparat si adevarat, ci pentru ca a ales sa-si cladeasca viata pe el, sa se raporteze mereu la el, a ales sa creada ca el este ceea ce i se potriveste cel mai bine.

Cu timpul, incepem sa ne asemanam cu altii care respecta acelasi set de valori ca al nostru, sau unul asemanator, si incepem sa ne dezicem, vrem nu vrem, de cei care nu ne impartasesc valorile.

Ce am scrie e valabil si pentru o tabara, si pentru cealalta.

In ce ma priveste, cuvintele porcoase nu m-au caracterizat niciodata, si vreau sa nu ma caracterizeze nici dispretul fata de altii considerati inferiori. Nu cred in caste. Cred intr-un Dumnezeu personal, aplicabil nu pe varul de pe peretii unei cladiri de biserica, ci aplicabil in oricare din relatiile mele, cu atat mai mult pe internet.

Cui nu-i place ce zic, mi-e indiferent, nu astept reactii neaparat. Si daca sunt obraznice si porcoase, ii caracterizeaza doar pe cei ce le scriu. Timpul ii cerne pe oameni, chiar si aici, in joaca noastra de-a blogosfera, in care unii vor sa fie imparati, printi si printese, altii balauri, servitori s.a.m.d.

Nu uitati, nu blogosfera e viata reala, dar pana si povestile spun ceva despre noi.

Si daca tot comentez pe blogul tau, Florine, ia ceva personal: Keep Doing The Good Work.

User Gravatar
Ana Voiculescu said in August 6th, 2009 at 2:15 pm

Deci, Florin, sunt de acord cu tine. Articolul retweet-it nu mi se pare o critica constructiva, cum sustine Sadak, ci o jignire la adresa utilizatorilor FTW. Desi nu am nici o treaba cu comunitatea respectiva, asa mi-a sunat si mie. Si printre cuvintele moderatorilor de la FTw, observ ca nu sunt departe de parerea respectivului, dar nu pot sa o exprime direct, ca da prea rau la public. Ce sa faci, mai rasufla cateodata involuntar. Dovada este si faptul ca nici macar nu s-au deranjat sa isi ceara scuze, ci au tinut-o una si buna cu promovarea criticii constructive…adica au preferat sa piarda un client fidel, de dragul acelei observatii finute si de bun simt a Navalitorului. Contructiv, indeed…

User Gravatar
Jocuri de Gatit said in August 6th, 2009 at 2:33 pm

Vezi tu Florine unii chiar nu pot sa se abtina….

User Gravatar
VasileM said in August 6th, 2009 at 4:51 pm

Asa ca idee, v-ati trimis umorul in vacanta? Ineptia aia, cat e ea de tampita, a fost totusi o chestie de umor. Daca eu care sunt, vorba aia, in comunitatea blogoree/ftw aproape de la inceputuri, nu m-am simtit ofensat de chestia, inseamna ca nu e cine stie ce mare jignire. E totusi o jignire, dar nu atat cat sa fie cu suparare. Tind sa cred ca acel RT a fost pus de un amator intr-ale comunitatilor care nu stie cate probleme se isca cu un astfel de mesaj. Probabil acela s-o fi gandit ca face un lucru bun daca posteaza asa ceva, dar nu a facut decat sa starneaza scandalul. O lege nescrisa ale comunitatilor spune asa, niciodata nu-ti jignii utilizatorii, indiferent cat de amuzant ti se pare mesajul. Si da, aceea a fost o jignire, poate ca unii dintre voi nu o vedeti asa, dar e o jignire adusa unor membri. Asa ceva nu se face.

Florine, fa ca mine, rezuma-te in activitatea ta in blogosfera doar la blogul tau si la citit bloguri.

Cred ca e prima data cand l-am vazut pe Bobby asa de pornit pe cineva. :)

Blogoree era mult mai unit, ftw mai are de lucrat la capitolul asta.

User Gravatar
VasileM said in August 6th, 2009 at 4:52 pm

PS: Daca am rank 3 ce castig? :P

User Gravatar
mihaipopaback said in August 6th, 2009 at 7:52 pm

bravo pentru dovada de caracter de care dai dovada! insa nu cred ca mai trebuia sa pui link-urile respective, iar daca se cauta ca nesimtirea sa ajunga la rang de virtute ar trebui ca noi(n. r. – adica cei care nu vrem sa fim atat de populari) sa tragem un semnal de alarma:D

User Gravatar
Mihai Radovicescu said in August 6th, 2009 at 9:56 pm

n-ai facut decat sa imi confirmi urmatoarele lucruri:
1. lumea virtuala nu e decat o oglinda a lumii reale;
si
2. fereasca Doamne-Doamne sa ai ceva cu “casta” bloggerilor de succes. Te-ai ars !

mai ales afirmatia asta dintr-un comentariu este mortala: “Daca tu zici asa ceva despre mine si, mai ales, daca imi pun capul cu tine, ai face bine sa te gandesti daca ai backup la blog.” Mentalitate romaneasca: “te fac baaaaa!”

User Gravatar
Mihai Radovicescu said in August 6th, 2009 at 10:00 pm

si mai e o chestie: din bloguri nu traiesc, cu adevarat, decat cativa. Restul sunt povesti. Si atata timp cat painea mea si a familiei nu mi-o da nici “Cartelu’” :D , nici ftw & sustinatorii samd de ce atata inversunare !?!?

User Gravatar
Florin Puşcaş said in August 6th, 2009 at 11:50 pm

Multumesc tuturor pentru comentarii si pareri! Cu siguranta partile implicate in chestia ar fi putut gasi modalitati mai bune de a discuta, insa daca s-a intamplat asa asta e…
Am multe de invatat din comentariile voastre. Am fost bucuros si incurajat de multi dintre voi si pentru asta sunt recunoscator. Nu am mai raspuns fiecaruia in parte pentru ca am vrut sa privesc putin lucrurile in ansamblu si sa nu ma mai pierd in explicatii.
Multumesc inca o data pentru comentarii si pentru vizita!

User Gravatar
McGogoo said in August 12th, 2009 at 4:25 pm

asta e romania,
de ce ar fi online-ul diferit de offline?

esti roman, esti prost… pentru ca meriti.
felicitari florin pentru ca ai luat atitudine. insa cu o floare nu se face primavara.
restul vor accepta sa fie apreciati drept putzoi.

User Gravatar
AlexT said in August 16th, 2009 at 1:56 pm

prea mult tam tam pentru orgolii personale!

User Gravatar
Marele Han said in October 17th, 2009 at 3:15 am

am ras cu lacrimi citind ineptia asta. auzi maestre, daca mureai de grija parerilor mele, puteai sa dai un mail civilizat si sa ma intrebi. “Domnu’ Mare Han, nu ma duce capul, nu pricep. lumineaza-ma!”

scurt si la obiect: am fost admin pe blogoree. banam, taiam si spanzuram orice gasca de idioti care lucra in haita: + pentru ei, – pentru toti ceilalti. si au fost destui.

ce zicea onorabilul in articolul comentat de mine? “se lucreaza in haita. Se puncteaza intre ei, depuncteaza tot ce ar putea sa capteze atentia.”

Acum sper ca ti-e clar. Asta era sensul de baza.

Sensul extins (ala care te-a facut sa-ti uzi pijamalele) il priveste pe fiecare-n parte. te simti putzoi? te oftici. stii ca nu esti? razi si treci mai departe.

User Gravatar
Florin Puşcaş said in October 17th, 2009 at 12:49 pm

Buna dimineata soare! Te-ai trezit si tu? Sa stii ca nu ma intereseaza parerile tale. Chiar deloc. Si daca nu ai inteles nimic din ce ziceam aici, lasa-ma sa-ti traduc. Eu eram revoltat nu de parerea ta. Fiecare e liber sa debiteze orice ineptii ii trec prin cap. Ceea ce era inacceptabil era RT-ul ala de pe contul @ftwro. Ei si-au dat cu stangul in dreptul si au facut o manevra de PR penibila.
Deci nu a avut nimeni nicio treaba cu tine pe aici. Poti sa te intorci la ale tale! Sanatate!

User Gravatar
Marele Han said in October 17th, 2009 at 12:52 pm

pe scurt: esti putzoi, te oftici si esti mandru de asta :)

User Gravatar
Florin Puşcaş said in October 17th, 2009 at 1:09 pm

Cum ar fi sa mergi tu pe blog la tine sa jignesti oamenii?

User Gravatar

[...] au început să apară micile incidente pe vas. Cîteva nemulțumiri ale unui marinar vechi au prins glas într-o seară caniculară de august. Și după discuții [...]

Leave A Reply

 Username (Required)

 Email Address (Remains Private)

 Website (Optional)